Το Viber ζητά «Διαζύγιο» από το Facebook

Blog TheFixers

Το Viber, η δημοφιλής πλατφόρμα ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων, σταματά κάθε επιχειρηματική συνεργασία με το Facebook εξαιτίας της αδυναμίας του τελευταίου να αντιμετωπίσει τη βίαια ρητορική των χρηστών η οποία έχει πλέον λάβει μεγάλες διαστάσεις.

Ειδικότερα, η Rakuten Viber στηρίζει ενεργά το κίνημα #StopHateForProfit το οποίο συντάσσεται κατά του Facebook. Έτσι ανακοίνωσε την οριστική αφαίρεση των Facebook Connect, Facebook SDK και GIPHY από την πλατφόρμα της. Παράλληλα, σταμάτησε πλέον να προβάλλεται διαφημιστικά μέσω Facebook.

Η Rakuten Viber δεν είναι η μόνη εταιρεία που μποϋκοτάρει το βετεράνο των Social Media. Μια σειρά οργανώσεων, ανάμεσά τους οι Anti-Defamation League και ο NAACP, μετά τις πρόσφατες διαμαρτυρίες για τα ανθρώπινα δικαιώματα στις ΗΠΑ, κάλεσαν τις εταιρείες να σταματήσουν να ξοδεύουν διαφημιστικό budget στο Facebook για όλο τον Ιούλιο. Με τη συγκεκριμένη κίνηση αντιδρούν στην απροθυμία της πλατφόρμας να αποτρέψει τη βίαιη ρητορική.

Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που το Facebook αντιμετωπίζει μαζικό κύμα δυσαρέσκειας. Υπενθυμίζεται, πως παλιότερα κατηγορήθηκε για κακή χρήση και διαρροή προσωπικών δεδομένων με αποκορύφωμα το περίφημο σκάνδαλο Cambridge Analytica. Τότε η εταιρεία πολιτικών συμβούλων είχε εκμαιεύσει με δόλιο τρόπο προσωπικά δεδομένα 87 εκατομμύρια χρηστών.

 «Το Facebook συνεχίζει να δείχνει πως δεν καταλαβαίνει το ρόλο του στο σημερινό κόσμο. Από την κακή διαχείριση δεδομένων από την εταιρεία και την έλλειψη προστασίας της ιδιωτικότητας στις εφαρμογές της, μέχρι την εξοργιστική του στάση να αποφύγει να πάρει μέτρα που είναι απαραίτητα για να προστατέψουν το κοινό από βίαια και επικίνδυνη ρητορική, το Facebook το παράκανε» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Djamel Agaoua, Διευθύνων Σύμβουλος του Viber.

close
ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ
Νέο Υπηρεσίες @HOME