Η αδυναμία του Facebook να διαχειριστεί την ρητορική μίσους, οδήγησε σε έντονες διαμαρτυρίες χρηστών και προκάλεσε την αντίδραση μεγάλων εταιρειών, ανάμεσά τους οι Coca-Cola και η Starbucks, οι οποίες αποφάσισαν να διακόψουν κάθε διαφημιστική καμπάνια στη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.
Μετά τη θύελλα διαδηλώσεων και διαμαρτυριών για τον άδικο θάνατο του Αφροαμερικανού Τζορτζ Φλόιντ στις ΗΠΑ και τις τεράστιες διαστάσεις που πήρε το κίνημα #BlackLivesMatter, πολλές αμερικανικές οργανώσεις οι οποίες προασπίζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα απευθύνθηκαν σε πολυεθνικές προκειμένου να συσπειρωθούν και να ασκήσουν πίεση στο Facebook να λάβει μέτρα περιορισμού του ρατσιστικού λόγου.
Συγκεκριμένα, οι οργανώσεις Anti-Defamation League, NAACP και Color of Change ηγούνται της εκστρατείας «Stop Hate for Profit». Στην προσπάθεια τους να εξαλείψουν τη ρητορική μίσους, υπέβαλαν συγκεκριμένα αιτήματα προς το Facebook. Για παράδειγμα, ζήτησαν στο Facebook να παρέχει το δικαίωμα στους χρήστες οι οποίοι γίνονται στόχος παρενόχλησης, να μπορούν να επικοινωνούν άμεσα με κάποιον εργαζόμενο και να του εκθέτουν την κατάσταση.
Επιπλέον, ζήτησαν το δικαίωμα αποζημίωσης σε εταιρείες, διαφημίσεις των οποίων εμφανίζονται δίπλα σε προσβλητικό περιεχόμενο. Οι εταιρείες που προχώρησαν στο μποϊκοτάζ του Facebook ξεπερνούν ήδη τις 400! Το μποϊκοτάζ θα διαρκέσει για ένα ολόκληρο μήνα και αναμένεται να προκαλέσει μεγάλο πλήγμα στα έσοδα του Facebook.