Η Apple φαίνεται πως κάνει ένα σημαντικό βήμα προς την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στην εξυπηρέτηση πελατών, αναπτύσσοντας έναν νέο AI Βοηθό Υποστήριξης εντός της εφαρμογής Apple Support.
Σύμφωνα με πληροφορίες που εντόπισε ο Aaron Perris, συνεργάτης του MacRumors, έχουν βρεθεί αναφορές στον κώδικα της εφαρμογής που αποκαλύπτουν την ύπαρξη αυτής της νέας λειτουργίας – αν και προς το παρόν παραμένει ανενεργή.
Ο νέος Βοηθός θα προσφέρει εμπειρία συνομιλίας στους χρήστες, επιτρέποντάς τους να περιγράφουν το πρόβλημά τους με φυσική γλώσσα. Ο κώδικας αναφέρει ότι ο Βοηθός Υποστήριξης «χρησιμοποιεί γενετικά μοντέλα» και θα μπορεί να παρέχει αυτοματοποιημένες λύσεις σε θέματα που σχετίζονται με προϊόντα και υπηρεσίες της Apple, χωρίς να χρειάζεται άμεση ανθρώπινη παρέμβαση – εκτός εάν αυτό κριθεί απαραίτητο.
Πιο «έξυπνη» υποστήριξη, αλλά με προειδοποιήσεις
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο Βοηθός βασίζεται σε γενετικά μοντέλα AI, παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιεί το ChatGPT, και πιθανότατα αναπτύσσεται σε συνεργασία με εξωτερικούς τεχνολογικούς εταίρους. Ωστόσο, η Apple υπογραμμίζει ότι τα συστήματα αυτά ενδέχεται να παράγουν λανθασμένες ή παραπλανητικές απαντήσεις και δεν πρέπει να υποκαθιστούν την επαγγελματική υποστήριξη.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η αναφορά σε δυνατότητα μεταφόρτωσης αρχείων, όπως εικόνες ή PDF, κάτι που θα μπορούσε να βελτιώσει τη διάγνωση και επίλυση προβλημάτων από τον AI Βοηθό.
Εσωτερικά εργαλεία και στρατηγική εξέλιξης
Παράλληλα με τον νέο υποστηρικτικό Βοηθό, η Apple φαίνεται να δοκιμάζει εσωτερικά και ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης με την ονομασία “Ask”, το οποίο χρησιμοποιείται από τους συμβούλους AppleCare. Το εργαλείο αυτό βοηθά τους εργαζόμενους να απαντούν σε τεχνικές ερωτήσεις, αντλώντας πληροφορίες από την εσωτερική βάση δεδομένων της εταιρείας, ενώ υποστηρίζει και follow-up ερωτήσεις για πιο ολοκληρωμένη υποστήριξη.
Προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για το πότε θα είναι διαθέσιμος ο AI Βοηθός Υποστήριξης, ωστόσο όλα δείχνουν πως η Apple προχωρά μεθοδικά στην ενσωμάτωση της AI στο οικοσύστημά της, με έμφαση στη βελτίωση της εμπειρίας πελάτη.




