Αρμοδιότητες
Οι αρμοδιότητες που θα έχει ο/η Διευθυντής/τρια Καταστήματος (Store Manager) είναι:
- Σχεδιασμός και διεύθυνση των καθημερινών λειτουργιών του καταστήματος
- Ανάπτυξη κατάλληλων στρατηγικών για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών
- Αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας του καταστήματος
- Παρακολούθηση, ανάθεση και έλεγχος της διεκπεραίωσης των επισκευών σε συνεργασία με τους τεχνικούς
- Κατάλληλη στελέχωση, επίβλεψη και διαρκής εκπαίδευση του προσωπικού
- Διατήρηση του καταστήματος σε εξαιρετική κατάσταση
Επιθυμητά προσόντα
Ο/η Διευθυντής/τρια Καταστήματος που θα στελεχώσει την εταιρεία μας θα πρέπει να διαθέτει:
- Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση
- Επικοινωνιακές δεξιότητες τόσο με τους πελάτες όσο και με τους υπαλλήλους του καταστήματος
- Άριστες οργανωτικές δεξιότητες και ηγετικές ικανότητες
- Δυνατότητα εργασίας υπό πίεση
- Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
- Πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Διοίκηση Επιχειρήσεων ή σε συναφές αντικείμενο
- Πολύ καλή γνώση αγγλικών και Η/Υ
Η εταιρία παρέχει
- Ένα από τα κορυφαία πακέτα σταθερών και μεταβλητών αποδοχών.
- Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας με φιλικό και ομαδικό πνεύμα.
- Συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη.
- Ευκαιρίες εξέλιξης σε μία εταιρία που μεγαλώνει.
Αποστολή βιογραφικών εδώ.