Αρμοδιότητες

Οι αρμοδιότητες που θα έχει ο/η Διευθυντής/τρια Καταστήματος (Store Manager) είναι:

  • Σχεδιασμός και διεύθυνση των καθημερινών λειτουργιών του καταστήματος
  • Ανάπτυξη κατάλληλων στρατηγικών για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών
  • Αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας του καταστήματος
  • Παρακολούθηση, ανάθεση και έλεγχος της διεκπεραίωσης των επισκευών σε συνεργασία με τους τεχνικούς
  • Κατάλληλη στελέχωση, επίβλεψη και διαρκής εκπαίδευση του προσωπικού
  • Διατήρηση του καταστήματος σε εξαιρετική κατάσταση

Επιθυμητά προσόντα

Ο/η Διευθυντής/τρια Καταστήματος που θα στελεχώσει την εταιρεία μας θα πρέπει να διαθέτει:

  • Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες τόσο με τους πελάτες όσο και με τους υπαλλήλους του καταστήματος
  • Άριστες οργανωτικές δεξιότητες και ηγετικές ικανότητες
  • Δυνατότητα εργασίας υπό πίεση
  • Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
  • Πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Διοίκηση Επιχειρήσεων ή σε συναφές αντικείμενο
  • Πολύ καλή γνώση αγγλικών και Η/Υ

Η εταιρία παρέχει

  • Ένα από τα κορυφαία πακέτα σταθερών και μεταβλητών αποδοχών.
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας με φιλικό και ομαδικό πνεύμα.
  • Συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη.
  • Ευκαιρίες εξέλιξης σε μία εταιρία που μεγαλώνει.

Αποστολή βιογραφικών εδώ.